Drömfrulle



Ovan ser ni min stadiga frukost/brunch som jag åt igår och oh my lord, det var bland det godaste jag ätit!
 
Smoothien gjordes på en fryst mix av hälsobär (bland annat gojibär och havtorn), lite kokos samt vaniljyoghurt.
 
Bananpannkakorna är löjligt enkla. En mosad banan blandas med två ägg och så är det färdigt att steka. Man kan blanda i precis vad man vill, tex nötter, fröer, bär etc. men grundrecepetet räcker långt! 
 
Havregrynsgröten går också att kombinera in i det oändliga, så det är bara att testa sig fram. Här hade jag 1 dl fiberhavregryn, 1 dl mjölk och 1 dl vatten.
 
Färsk frukt som tillbehör höjer ju vilken måltid som helst, både smakmässigt och innehållsmässigt.
 
Hoppas att jag kunde inspirera någon därute. Jag kan lova att jag i alla fall kommer göra detta till en favorit i repris.
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0