Enkla anledningar som kan få dagar att fullkomligt äga

Sista eximinationsuppgiften och sista dagen för kursen i Hälsopromotion.
Efter vi var klara satt vi i en ring och fick en massa beröm av våra toppenhärliga lärare. Det blev faktiskt lite sad feeling efteråt- vi kommer sakna både lärarna och själva kursen! Vi återser dom i termin 5, men det är ju hur länge som helst dit! 
På måndag börjar istället Bedömning&Behandling, men som tur är verkar det också galet intressant! 
 
När jag var klar med den sista egna inlämningen hade jag ett stort hål innan cheerträningen, så hade tog tillfället i akt och bokade upp kvalitetstid på stan med fina Johanna. 
Vi gjorde bland annat vår YoghurtBar-debut (äntliiiiigen) och jag säger bara O-M-G!
Man ville ju ha varenda yoghurtsmak och nästan varenda av de typ 100 toppingarna! Det fanns allt möjligt!
Det fick bli ett bottenlager av frukter och bär, därefter vaniljyoghurt och sedan toppat med gottisar som Oreos, brownie, Maltesers och Skittles. Heaven on earth enligt mig!
Jag vet inte om det är en välsignelse för smaklökarna eller en förbannelse för plånboken att ha detta ställe bara ett par minuters gångväg från skolan...
 


Happyface efter toppendag! Avslutar dessutom på topp med sleepover hos Johanna.
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0