Halv 8 hos en sjukgymnaststudent: Part 2

Igår var vi samlade för del 2 av 5 och kvällens värd var Sandra.
Hon bor i en mysig liten etta på Hisingen- en stadsdel jag faktiskt inte hade varit i förr, haha.
Antar att jag fortfarande inte kan klassa mig som något proffs på Göteborg...
 
Både mat och sällskap var på toppnivå även denna gång! 
Av en ren slump blev det nostalgitema på både snack och musik. Bubbles, Dr Bombay, sClub7 och såna godbitar.
Vi fem är från helt olika städer och till och med landskap, så det var kul att se hur mycket som var likt ändå! 
Det spelades även "Förfest" och även om våra glas innehöll kolsyrat vatten så passade det perfekt för att lära känna varandra bättre.
 
3 more awesome nights to go!
Vad tusan ska jag ha på min meny?
Sandras efterrätt- en cheesecake med digestivebotten- var väldigt lik den jag hade i åtanke...
 


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0