Hur jag helst startar mina helger

Sömn är viktigt för mig men eftersom jag går upp så himla tidigt på veckodagarna får jag sällan rätt antal timmar. Därför ställer jag alltid klockan på helgerna 7-8 timmar efter jag går och lägger mig (eller sover tills jag vaknar utan någon jäkla klocka), så det varierar när jag går upp.
 
Jag slänger på mig första bästa klädsel som jag får tag i och sen ger jag mig ut och går en timme med musik på högsta volym i lurarna.
 
Är det söndag så finlirar jag planeringen för barndansen och lagar mat för resten av dagen- standard är bananpannkakor till lunch och bananscones till kvällsmat.


 
Och sist men inte minst så gör jag en ordentlig mysfrukost! 
På vardagarna äter jag något enkelt som jag haft med mig till skolan eller dricker bara te- inte så värst fabulous- så på helgerna vill jag verkligen njuta.

Gröt känns stadigt efter en pw.
Skavsår hindrade dagens pw och då räckte det istället med en stor smoothie på jordgubb, blåbär och mango plus en apelsin.
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0