Merci for being you

Min fredagskväll var toppen!
Åt amazingly gott Hickory Pulled Pork på Hard Rock och hade jättetrevligt!
Dessutom fick jag andra pris när HäV0K utsåg "Bästa fadder" (tackar, tackar!) och kunde därför smaska på choklad på tåget hem när jag hade svårt att hålla mig vaken, haha.

Senare på kvällen drog vi oss till puben på Hvillan, där de hade Oscars-tema. Även om det var mer trevligt än ös så var jag bra mör när jag kom hem vid ett.
 
Sov därför till halv elva (hehe) men gav mig ut på en ordentlig pw för att komma igång.

Nu väntar jag på att Veronika ska hämta upp mig och sen ska vi två mysa resten av dagen. Riktigt efterlängtat!
 
Ha det så bra resten av helgen, fina läsare! 
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis till utnämningen! <3

2014-03-01 @ 15:03:16
Postat av: Mamma

Grattis till utnämningen! <3

2014-03-01 @ 15:03:19
Postat av: Mari-Anne

Gratulerar. Känn Dej hedrad.

2014-03-01 @ 22:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0