Sjukstuga

Hej alla glada! 
Min kropp sa till slut ifrån gällande min vägran att ligga hemma och ta det lugnt trots min hemska förkylning och hosta, så idag när jag gick upp för att åka till skolan insåg jag snabbt att det bara var att återvända till sängen igen.
Det spelade troligen viss roll att jag hade barndans och träning igår, heh...
 
Men nu vill jag bara vila mig frisk fortast kvickt! Sover, läser, lyssnar på musik och har återupptagit tittandet på mitt före detta stora serieberoende- Vampire Diaries! 

Den halvskumma "sörjan" är blåbärsgröt- yum! 

Glee Cast – Give Your Heart A Break (Glee Cast Version)
Idina Menzel – Let It Go
John Legend – All of Me
Kristen Bell – For the First Time in Forever
Kristen Bell – For the First Time in Forever (Reprise)
The Fray – You Found Me
Zara Larsson – DarkSide
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Krya nu på Dej. Kramar från oss.

2014-03-17 @ 22:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0