Torsdagsfika x2

Idag har jag mått förjäkligt och fått frågan varför jag var i skolan istället för hemma i sängen.
Svaret: jag hade redan släpat mig dit, så det var bara att härda igenom.

Jag "skolkade" från sista timmen i skolan för att sticka till ett infomöte med Blueberry. Det hölls på Espresso House och de bjöd på fika- mycket bättre blir det inte enligt mig! 
Det var ett intressant möte angående mina planer sedan länge för 2015. Spännande? 

Första träningen efter DM var mest skoj och experiment med nya saker. Spännande som tusan! 
Dessutom avslutades även den med fika, hehe. Bara att tacka och ta emot.




PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Hoppas träffen gav Dej svar på några av dina frågor.

2014-03-14 @ 16:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0