Vad vi svenskar är bäst på- FIKA

Om gårdagen gick i träningens tecken så har nog temat för denna dagen varit fika, haha.
 
Den 25e innebär nya CSN-pengar in på kontot och att jag klarade även förra månadens budget med dryga 50-lappen. Good job! 
Då kände jag och mitt blodsocker att jag kunde spendera lite dötid på Espresso House.

Riktigt goda fullkornskex som folk stod och delade ut på Centalen. Rekommenderas!
 
Idag stod Grupparbete på schemat och min grupp tog in hemma hos Linda för att få klart det sista. Jag kommer faktiskt sakna våra grupparbeten. Det blir mer personligt än helklass och vi har lärt känna varandra mycket bättre!
 
Jag fick sticka iväg till skolan en sväng för ett möte med härliga HäVSeX ( = fika) och sen dra tillbaka till Hisingen.
 
Det är ju trots allt Våffeldagen idag, så vad passar bättre för att fira sista inskickade gruppuppgiften än just våfflor?
Några fler kom över och vi fixade ett ordentligt trevligt våffelkalas med en mängd smarriga tillbehör.
 
Även till plugget hemma på kvällskvisten fick det bli lite tilltugg. Mitt och Evelinas nya stora beroende stavas j-o-r-d-n-ö-t-s-s-m-ö-r! 
Helt plötsligt har vi gått från att endast ha det i typ snickerskaka till att ha det till typ allt! Jag måste till och med erkänna att jag skulle kunna äta det med sked direkt ur burken...
Men bäst av allt är nog att äta det med frukt! Yum! 


PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Det var väl både gott och smarrigt. Vi åt också våfflor i går. Gott, gott.

2014-03-26 @ 11:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0