En trött start

Gårdagens tenta kändes trots min sömnbrist bra. Eller ja, den tentan vi kunde göra...
Vi hade två delar, men den ena delen saknade en sida så vi fick skjuta upp den.
Låter detta bekant? Kan vara för att det nästan är exakt en månad sedan detta drabbade just våran klass förra gången! 
 
Det kändes helt skevt att göra tenta på en måndag- efteråt hade man den där "äntligen helg!-känslan", men problemet är att det inte var helg. Buhu.
Jag fick i alla fall tid för att köra slut på kroppen på gymmet, laga mat, städa, ha Servix-möte med de nya asparna och sedan var det bara att ladda om inför en ny skoldag. 
 
Inga vilodagar här inte, utan nästa delkurs påbörjades idag med en heldag teoretiskt om respiration.
Hjärnan checkade ut sista timmen och efter ett snabbesök hos tandläkaren för att få fixat tanden som jag sabbade lite på en träning så kallade sängen på mig. 
Fy, det är verkligen en ond cirkel att ta en powernap på eftermiddagen och sedan inte kunna somna på kvällen...
 



Mina två kanske viktigaste ägodelar just nu, haha.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0