Förberedelser

Rubriken sammanfattar det mesta om dessa dagar.
Det handlar om förberedelser inför:
• Dubbel praktiskt examination på fredag 
• Halloweensittning på fredag
• Nallesjukhus på måndag
• Salstenta nästa onsdag
• Praktikstart nästa torsdag

Full upp med andra ord, hehe. 
Fun fun, men jag saknar sambon jag lämnade i Karlstad väldigt mycket redan! 

Och så vill inte kropp och huvud sova. Jag vet inte om de känner sig för mycket i varv eller vad det kan vara, för jag lägger mig i hyfsad tid men är pigg som om det vore mitt på dagen,
Inatt var extremt då jag inte kunde somna förrän närmare tre... Det blev fyra ynka timmars sömn och jag satte som mål för dagen att bara lyckas orka med skolan- men nu är det sent på kvällen igen och jag är lika pigg som vanligt...
Weird stuff! 
Efter att försökt somna i en timme fick jag ge mig an ett avsnitt Grey's och en halv film innan ögonlocken föll ihop.
Snubblade över denna på Facebook och tyckte det var en förträfflig slump just idag, haha.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Ja, visst är det jobbigt när man inte kan sova som man skall. Tyvärr inträffar sådant då och då. Hoppas nattens sömn blir bättre. Kram.

2014-10-29 @ 21:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0