Here we go again

I morse när jag vaknade var jag ett vrak.
För lite sömn eller en jobbig förkylning? Troligen en kombo.
På bussen till skolan, sipprandes på te, undrade jag hur jag skulle klara mig igenom dagen- men det gick! Jag tackar mitt te-knarkande...
Det blev en produktiv måndag, as usual.
Matshopping på först Willys, sedan ICA, storkok, fix inför Halloweensittningen och en timme cardio på Fysiken.
Efter såna här måndagar känner jag mig mycket mer redo för resten av veckan.
För många är söndagar en typsik "fixar-dag" men jag är ju iväg hela söndagarna, så då blir det såhär istället.
 
Jag tycker nog allt att självscanning är värt ett par vuxenpoäng.
 
En currygryta med köttfärs, morötter, paprika och spetskål. Höstigt och mums!
Krigsskada från matlagningen... Imponerande vad ett väldigt litet sår kan envisas med att blöda mycket...
 
PUSS
 

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Vad duktig Du var igår trots ev. begynnande förkylning. Nu får Du hålla Dej frisk inför helgens resa. Kram.

2014-10-21 @ 11:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0