Ibland ska man våga sig på något nytt

Ikväll testade jag ett pass jag aldrig gått på förr- Bodycombat.
Ett konditionspass inspirerat av olika kampsporter, varpå det var 60 minuter av intensivt boxande och kickande.
Svetten rann och man flåsade på rejält, samtidigt som det är något terapeutiskt över att boxa och sparka ut sina känslor, stress etc. 
Ett underbart pass som jag definitivt ska försöka gå på igen!

Jag hade följe hem med en tjej som går termin 1 och bor på samma gata som mig- perfekt. Vi stannade och snackade, och plötsligt hade det gått över en timme! Älskar sånt!
Hade det inte varit för att det började bli så sent och jag ska upp tidigt imon så hade vi säkert kunnat snacka i ytterligare minst en timme. Det får vi ta en annan gång istället.
Ser man på vad receptionisten gav mig idag. Perfekt nu när kylan smugit sig på!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0