Iväg för en helg



I söndags bokade jag en biljett Karlstad tur&retur och som jag har längtat sedan dess!
Längtat till att komma iväg lite, bort från alla måste som jag envisas med att ständigt uppehålla mig själv med både i Göteborg och Falkenberg. Det har varit en intensiv terminsstart på väldigt många sätt och jag har nog inte haft ett "break" i mer än en dag...
Jag har ju levt såhär sedan jag var 10 och väljer det själv, men när de intensiva perioderna börjar bli långa så känner man att det där lilla breaket är nödvändigt.
Dessutom har jag haft siktet på att åka iväg just denna helgen hela terminen, eftersom det är den helg då både barndans och cheerleading har en veckas lov. Jag satt i samma sits i våras- en helt fri helg- men då kunde ingen annan åka iväg någonstans och det var kändes rätt bra segt.
 
Varför just Karlstad? 
Därför att där bor numera en av mina absolut bästa vänner, som jag saknar något helt galet mycket! 
Det känns så bra att jag ska få komma iväg och vara hennes i två dagar.
Tbt Island 2009

Sommaren 2012
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Ha det så trevligt till helgen som Du planerat och bestämt för längesedan.

Svar: Ja, verkligen! Det känns jättebra!
Hold your dreams

2014-10-23 @ 10:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0