Kan man ha ett normalt liv nu?

Sedan några timmar tillbaka är jag på halländsk mark.
Min första tentafria helg på en månad- vilket känns lite konstigt men fullkomligt underbart!

Vi har bara haft en lugn kväll med fredagsmys hemma hela familjen. Käkat thai och kollat på Idol. Rätt skönt faktiskt!

Inspirerades av några i klassen att testa en sockerfri månad, så detta höll jag mig till medan godisskålen stod jämte och lockade. Det kändes bra ändå- behöver tämja godismonstret lite, haha.

Gissa vad jag ligger på just nu? Galet saknat!

PUSS



Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Förstår att det var mysigt att bara slappa med familjen och äta gott. Njut.

2014-10-04 @ 14:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0