Två väldigt bra dagar

Onsdagen bestod av grupparbetesredovisningar och praktiskt i skolan. En skön dag helt enkelt.
Efteråt stack jag och Oscar hem till honom för varsin helkroppsmassage. Det gäller ju att hålla igång det från utbildningen. Dessutom var det otroligt skönt för en kropp full av träningsvärk!
Några timmars massage ger också tid för en massa vettigt snack. Vi hade inte umgåtts så mycket sedan nollningen så eftermiddagen bara flöt På. Det är härligt med såna tillfällen så man plötsligt tittar på klockan och undrar vad tusan som hände med tiden!

Igår hade jag och Jossan vårt traditionsenliga inför tenta-plugg på förmiddagen och spenderade eftermiddagen med att göra mos av hjärnan pga biomekaniksräknande.

Alla var väldigt taggade på cheerträning och den gick galet bra! Fortsätter det såhär får Sverige och övriga världen se upp för Cougars i vår!
PS, denna superträning 9/10 var exakt två månader efter min armbågsskada. Förutom flickisar (bakåthandvolter) kör jag allting sedan några veckor tillbaka - en snabb rehab som jag ärligt talat är väldigt stolt över att ha lyckats kämpa mig till.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0