Typical Sunday

Söndagar är veckans mest traditionsenliga dagar för min del.
Två barndanslektioner vid lunch och sedan hinner jag klämma in lite quality-time med saknade vänner i två timmar innan jag senast måste ta tåget upp till Göteborg och cheerleadingen.

Idag träffade jag Joanna, Emelie och Daniel- ett ordentligt saknat gäng som jag träffade så mycket när vi bodde i Falkenberg, vilket ingen av oss gör längre.
Joanna hann även med att klippa mig- något som jag brukar undvika in i det längsta för jag hatar att det känns så "kort" och tar en mindre evighet att växa ut! 

En annan tradition är att sitta och mumsa på bananpannkakor på tåget, hehe. Bortsett från sommarlovet så har jag nog gjort det varje söndag sedan februari och jag tycker fortfarande det år lika gott! 

Idag var ingen vanlig träningsdag- det var en av de träningar man ser mest fram emot under hela säsongen! 
Bortsett från slutet av vår pyramid är tävlingsprogrammet för 2015 nu klart!!!

Tyvärr slutade det dock tråkigt för min del. Vi skulle stunta sista 20 minuterna och i allra första försöket åker jag på en smäll där jag slår ihop huvudet med min flyger, biter av en tandflisa (mini som tur är!) och det smärtar till rejält i armbågen...
Smällar ingår i sporten, men jag hoppas läkeköttet agerar ordentligt under natten! 

PUSS



Kommentarer
Postat av: Mamma

Mina nerver.... :/

2014-10-06 @ 06:20:01
Postat av: Mari-Anne

Usch, vilken otur. Hoppas det inte tog alltför hårt med både tand och armbåge.

2014-10-06 @ 10:42:33
Postat av: Mari-Anne

Är det detta gäng som åker till Florida? Hoppas det känns bra idag efter gårdagens tand och armonda.

Svar: Japp, detta gäng plus ett lag till ska till Florida :) Det ömmar tyvärr fortfarande...
Hold your dreams

2014-10-06 @ 22:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0