En typisk fredag dagen innan tenta

Ska man ha tenta lördag morgon klockan nio så får jag väl erkänna att TGIF-känslan inte riktigt är där.
Jag började dagen med en liten promenad utmed Avenyn och sedan åkte jag till Majorna för frulle och tentaplugg med Jossan. Vi märkte förra veckan att vi pluggar väldigt likt och effektivt ihop så vi tänkte göra dagen-innan-tenta-genomgång till en tradition.
 
Vid lunchtid stack jag till SportRehab för att stämma av läget med min sjukgymnast. Armbågen fungerar fortfarande förvånandsvärt bra (yay!), så vi ägnade mest tiden åt att spåna på alla möjliga olika sätt man kan träna den på. Ett rehabprogram som bland annat innehåller att stå på händer och hänga i ringar är det roligaste rehabprogram jag någonsin haft, haha!
Det är egentligen bara flickisarna som är luriga. De får vänta ett tag till!
 
Hemma i Johanneberg (japp, jag har kommit på mig själv med att börja kalla det för "hemma") blev det plugg/tvätt/annat småfix i lite lagom tempo. När huvudet skrek efter ny miljö blev det en till liten promenad och nu ska jag fortsätta kolla på X-men: Days of the Future Past med stora favvon Jennifer Lawrence.
Peace out!
 
 
Jag testade "nyttiga" rawfood-snacks från På Kanelen i Saluhallen vid Kungsportsplatsen. Fruktansvärt goda men dessvärre dyra- något man kanske borde slänga ihop själv?
 
PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0