Fun Saturday part I

- Tenta i invärtes medicin
Fjärde tentan på fyra veckor- jag är stolt över min klass som krigat oss igenom starten på maratontentaterminen!
Härnäst väntar en fortsättningskurs i fysioterapi, så då bli det annorlunda upplägg. Teoretiskt, praktiskt och praktik. Gruppuppgifter, två skriftliga tentor och en praktisk examination.
Det blir nog fortfarande fullt upp- men roligt!
Och just det ja, tentan kändes lugn även denna gång. Such a lovely feeling!
 
 
- FroYo, catch up och prova på PoleDacning med Rebecca K
När Rebecca, som jag dansade tillsammans med förr, hörde av sig för att se om jag ville hänga med till PoleFitnessStar i Göteborg och testa ett pass kunde jag inte låta bli! Folk tänker ofta på strippor men det kräver ju trots allt otrolig styrka, smidighet och framför allt kroppskontroll! Det var väldigt kul att ha testat! Självklart kunde akro-apan i mig inte låta bli att hänga lite upp-och-ner, även om det inte ingick i nybörjarnivån, haha.
 

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Gott att se Dej i farten igen efter armbågs-skadan.

2014-09-28 @ 22:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0