Inläsningdag

Efter fyra tuffa dagar med massa ortopedi hade vi denna fredag på oss att få in det i huvudet inför tentan imorgon bitti. Crazy kursupplägg?

Jag har mest hittat på annat än att plugga, haha. Jag brukar komma till ett läge där jag känner att jag bara läser om och om igen utan att anstränga mig, och det är då det brukar sitta.

Jag har varit hos läkaren, sjukgymnasten (mer om det i ett serparat inlägg, men jag svävar på moln av lycka idag!), handlat, städat, tränat på Fysiken, invigt min cykel i Göteborg (15 min till skolan) och testat att göra bananglass med blåbär.
En ganska annorlunda dag jämfört med de flesta av mina klasskompisar gissar jag på, hehe.

Jag var värd en självplockssallad idag tyckte jag.
Ingredienser: fryst banan, blåbär. Punkt. Och riktigt gott!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0