Ny termin i mitt (före detta) andra hem

Det är lite splittrade känslor att komma till danssalarna i Falkhallen.
De är ju mitt andra hem. Eller nja- var. För det är de inte längre, och det var det som kändes så konstigt idag! Från att vara där i snitt 4 timmar per dag är jag nu där 1,5 timme i veckan.

Men det var i alla fall underbart att börja igen och att både få återse gamla ansikten och träffa på några nya.

Denna terminen har jag kvar mina 4-6åringar, men har även fått tillbaka min första egna grupp, som nu gått och blivit 10-12.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Kul för Er att träffas igen. Kort besök på Pelle Molins väg hann Du ju också med.

2014-09-07 @ 22:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0