2014-09-03

Neuroogikursens sista dag avslutades vid tolv och sedan har det varit fullt upp.
Jag har definitivt skjutit upp pluggandet på tok för mycket dessa två veckorna (mycket pga nollningen) och även idag blev det en hel del annat. Tvätta, handla, springa, sjukgymnastbesök, förbereda storkok- man kommer på många anledningar till studybreaks om man bara vill.

QUESTBARS på Ica- nu älskar jag "mitt" Ica ännu mer, hihi! Dock är 30 spänn per bar knappast studentvänligt så jag unnar mig en Cookie Dough på tentan på fredag och sedan får jag beställa hem ett helt gäng från USA istället.
 
Klassisk pre-tenta arbetsplats.
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Hörde att sjukgymnastbesöket gick bra och att rehab. går framåt. Gott.

2014-09-04 @ 13:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0