Solen har inte övergett oss än

Göteborg bjuder på sol och underbart väder.
Jag har som vanligt fullt upp.

Tentaplugg 
Knappast förvånande dan före dan?

Comeback på Fysiken
Efter en sommar av promenader, löpturer och lite styrka hemma i trädgården så kändes det underbart att vara tillbaka i en välutrustad träningsanläggning!
Två timmars studybreak bjöd på crosstrainer (sponsammare för kroppen än löpning), hoppstyrka, rehab och premiär för min del på passet 
Triggerstretch
Man stretchar på en tuberoll, vilket är otroligt "gött-ont". Efteråt kändes kroppen som ny och sett ur fysiologiska aspekter är tuberoll jättebra för att öka blodgenonströmningen och få bort slaggprodukter.
Testa vetja- ofta finns någon sån här rulle liggandes på gymmet!


Paradrätt i ny tappning
Självklart snackar vi bananpannkaka!
Jag fick idén från äggröra och kände mig för lat för att försiktigt stå och vända fina pannkakor- så jag rörde snabbt ihop den klassiska smeten i stekpannan istället och det var precis lika gott som vanligt!
Kanske ingen fröjd för ögat men en äkta fröjd för smaklökarna.

Cheer
Även om jag inte kan vara med och stunta eller köra gympa (vilket är de två stora fokusen i början av säsongen såklart) så är jag med på resten och viktigast av allt- närvarande.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0