Två höjdpunkter från de senaste dagarna

Denna veckan har mest bestått av sinnessjukt pluggande och nollningsaktiviteter jag egentligen inte haft tid för.
Lite annat har jag lyckats trycka in i schemat och här är två små höjdpunkter från denna veckan so far:

• Triggerstretch för underbara, härliga Frida!
I början av vårterminen var vi 6 veckor på Fysiken och lärde oss instruera gruppträningpass. Vår lärare, Frida, var hur underbar och störtskön som helst, och jag blir jätteglad så fort jag springer på henne på Fysiken. Tyvärr är hennes Triggerstretch på tisdagslunchen så det går inte ihop när jag går i skolan. När vi började sent i tisdags passade jag såklart på! 

• Lyckad cheerträning idag.
Jag kunde som vanligt inte köra så mycket men de andra brudarna var grymma med både nya stunt och ny gymnastik. Jag blir otroligt pepp på att köra igen! Håller tummarna för positiva besked imorgon! Då väntar först läkarbesök på Mölndals sjukhus och sedan ett första besök på SportRehab.


PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Njuter när man förstår att Du trivs med det Du håller på med.

2014-09-12 @ 13:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0