CSUN Associated Students Fair

Idag när vi gick runt på campus såg vi en himla massa spektakel på en av gräsmattorna.
Det visade sig att den stora studentföreningen hade någon introduktionsdag eller något. Där fanns DJ, olika spel, en massa info, folk som köade länge för gratisprylar, glass mm.
Vi hade inte så mycket tid på oss så vi tog varsin kalender och köade en liten stund gör gratis glass (såklart).
Kul när det händer saker på skolan!
Imon är det Sports-a-palooza, där alla idrottslag marknadsför sig. Då hoppas jag på att träffa cheerleadinglaget! Jag vet bara inte hur det ska gå ihop med att jag ska crasha kurser precis hela dagen, konstant från 8-18.45...







Vi åt förresten på Panda Express, som är en av många matkedjor som finns på skolan. Det finns även bland annat Burger King och Subway. Jag hade aldrig ätit på Panda Express förr men det var riktigt gott! Dock tillhör det inte riktigt studentplånboken att köpa mat till lunch, men vi vet ännu inte hur vi ska göra med lunch. På Hälsovetarbacken hade vi ju kylskåp och micro så man kunde ta med sig matlåda, men så funkar det inte här (antar att det är för stort). Hmm...


PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket nytt Ni får lära Er, t.ex. hur det fungerar på nya läroanstalten. Efter ett tag kommer det säkert att fungera bra. Låt det ta sin lilla tid.

2015-08-26 @ 22:14:32
Postat av: Mari-Anne

Nu vet Du vem anonym är. Du kanske gissade det. Kram.

2015-08-27 @ 22:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0