Dine-in Theatre

Ikväll testade jag, Amanda, Tracy och Daniela konceptet dine-in theatre.
Man går på bio, sitter i otroligt sköna fotöljer som kan fällas bakåt till halvliggande och så har alla varsitt litet bord, menyer och en ringklocka till servitören. När som helst kan man få beställa in mat, dricka, dessert eller snacks. Hur lyxigt?!
Vi såg nya filmen Trainwreck med Amy Shummer i huvudrollen och den var verkligen jättebra! En riktigt rolig och härlig film. Starkt tips! 

Vi hade tyvärr missuppfattat priset så det blev den dyraste bio jag gått på, men det var en riktigt upplevelse och något jag velat prova på, så no regrets.
Även om man kanske inte alltid kommer att gå på bio på detta sätt (pga plånboken- annars hade jag gärna gjort det) så var det en riktigt kul grej att i alla fall göra en gång.


PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Undra om jag hade somnat i de fåtöljerna... 💤☺️

Svar: Högst troligen😉
Hold your dreams

2015-08-20 @ 11:51:45
Postat av: Mari-Anne

Kanske en nyttig erfarenhet, men väl värt att prova.

2015-08-20 @ 22:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0