Förfest och gayklubb

I fredags efter shoppingen slog jag nog rekord i att duscha-föna-festfixa mig snabbt och efter en halvtimme var jag, Tracy, Amanda och Daniela redo att bege oss till West Hollywood. Där bor några svenska tjejer som ska plugga på Santa Monica College och de hade bjudit in oss på en megatrevlig förfest. Höjdpunkten var nog att de hade gjort JellO-shots som delades ut som straff om man misslyckades i Laughing Challenge. Efter alla mina timmar på scen är jag riktigt svårrubbad och började inte skratta en enda gång, men jag tog två ändå för jag ville testa. Not bad at all! 
Det blev lite mer drickspel och supertrevlig stämning innan vi sedan gav oss ut på stan.


Kvällens första anhalt var en gayklubb i närheten. De hade typ Under the sea-tema så vi såg en hel del sjöjungfrur och på en bildskärm visades såklart The Little Mermaid. En del strippor i tajta underkläder dansade på borden med sedlar instoppade i linningen haha. Musiken var bra och stämningen var härlig men efter ett tag drog vi ändå vidare. På något sätt lyckades vi hamna på en gata utan klubbar (oväntat i den delen av LA) för vi gick och gick utan att hitta något kul. Därför drog vi hem redan vid halv ett-tiden, men kvällen hade varit supertrevlig.
Några som gärna poserade för bild utanför gayklubben.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Annorlunda kväll :)

2015-08-30 @ 13:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0