När man vill hinna umgås med så många som möjligt

Tisdagen blev också helt super-uppbokad. Det är väl så hela veckan ser ut egentligen, hehe.

Efter frukost körde jag i ösregnet till Lollo och umgicks med henne i ett par timmar. Sedan skulle jag lite snabbt använda upp ett presentkort på Team Sportia (nya Nike Pro, yay!) men så fastnade jag länge i samtal med Elin där, så sedan blev det bråttom.
Vädret hade vänt totalt så jag och min barndansassistent Felicia tog en mysig fika i solen på Stålboms innegård. På vägen hem skulle jag kila in snabbt på vårdcentralen och prata om en vaccination, men fick sitta och vänta i 45 väldigt sega och frustrerande minuter...
Därför hade jag bara precis hunnit ut ur duschen och gick runt i handduk när Josefine knackade på vid klockan fem, haha.


PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Mycket som skall hinnas med under denna veckan. Jäkt! Jäkt! Kram.

2015-08-12 @ 22:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0