Setteling in

Dessa första dagarna handlar såklart mycket om att komma till rätta. Packa upp, handla mat, försöka fixa med kurser, leta bil osv. 
Göra de där obligatoriska sakerna som krävs för att få en riktig vardag här.
Sen tar ju detta lite längre tid när man är iväg och hittar på en hel del saker också.
Idag tränade jag i vårt gym för första gången och kylskåpet börjar bli ganska fullt. Högsta prio just nu är verkligen bil (pga att jag och Caroline bor 4 mil från skolan) och kurserna i skolan. Därför har nästan hela dagen spenderats framför datorn (jag ser snart dubbelt) och även kvällen lär dessvärre bli sådan. Ganska tråkigt med tanke på att vissa av tjejerna ska till en bar i Santa Monica, men får vi löst detta superviktiga så kan vi njuta till fullo av utekvällen imorgon.

Utsikten från sovrumsfönstret.
Ett storpack havregryn, vindruvor, kokosolja och bars typ, haha.
Standard frukost. Färsk frukt och färska bär är mycket billigare här än hemma så det kommer jag passa på att äta supermycket av! 
Goda chips på kikärtor
Såna här hyllor gillar jag, hehe.
Denna bild får avsluta detta inlägget. I mataffärerna finns helt sjuka cupcakes, bakelser och tårtor. OMG! Vi längtar allihopa tills våra födelsedagar.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0