I'm done!



Hejsan hoppsan alla fina bloggläsare!
Nu ligger jag i en massagestol på Oasis medan min Caramel Macchiato svalnar så jag kan dricka den utan att bränna tungan. Känslan är oerhört bra, för jag är helt klar med skolan för den här terminen! Ser fram emot nästa spännande termin, men först ska det bli skönt med lite paus.

Har slappat mycket här senaste veckan. Som idag...
... och i onsdags. Detta efter vi fått slutbetyg i Public Health Issues. Här fungerar betygssystemet som så att allt du gör under hela terminen ger poäng och slutbetyget är enkelt nog procentsatsen av högsta totala möjliga poäng. Med ett sånt system känns det riktigt bra att lyckas pricka in magiska 100% i slutbetyg, som översätts till ett A (95-100%).

Detta gjorde min dag idag! 
Och jag har trivts oerhört bra med mina fyra lärare denna terminen, så de har lagt ribban högt! De har varit väldigt kunniga inom sina områden och undervisat på ett intressant och engagerat sätt. Sedan hjälper det såklart att jag endast läst ämnen som jag brinner för.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Sicken spännande höst du har haft! :)

2015-12-15 @ 06:17:48
Postat av: Mari-Anne

Hoppas Du får fina veckor hemma i Falkenberg efter en sådan händelserik termin. Vi ses!

Svar: Tack så mycket! Det gör vi!
Hold your dreams

2015-12-15 @ 10:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0