Mitt 2015

1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
En massa saker! Flytta utomlands och plugga utomlands är nog de stora sakerna. Och tävla VM såklart! 
 
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag tror inte jag hade några...
 
3. Fick någon du känner barn?
Två GCO tränare
 
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack och lov!
 
5. Vilka platser besökte du?
Branäs, Köpenhamn, olika platser i Bohuslän, Stockholm, Florida och Los Angeles. Definitivt ett mer berest år än vanligt!
 
6. Är det något du saknade 2015 som du vill ha 2016?
Inte som jag kan komma ihåg
 
7. Vilket datum kommer du alltid att minnas?
24 maj- svenska mästare i Senior Level 5 med Cougars!
 
8. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
Det blir nog samma svar på flera frågor här känner jag- cheer-VM, RM-vinsten och äventyret i Los Angeles. 
 
9. Vilket var ditt största misstag?
Kommer inte på något specifikt. Små misstag gör ju alla
 
10. Vilket var ditt bästa inköp?
Det måste nog vara min bil i Los Angeles för utan den hade det varit svårt/dyrt att se och uppleva saker
 
11. Vad spenderade du mest pengar på?
Flytten till USA har kostat mycket- flyg, möbler, bil etc 
 
12. Vad gjorde dig riktigt glad?
 Cheerleadingen ger mycket glädje
 
13. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Undvek akuten detta året (hehe) men handlederna har gjort riktigt ont i cheerleadingen hela året och ibland säger även fotlederna ifrån på skarpen :-(
 
14. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2015?
Förmodligen de som jag sett live i höst- bl.a. Demi Lovato, Idina Mentzel och Justin Bieber
 
15. Mådde du bättre eller sämre under 2015 än vad du gjort tidigare år?
Svår fråga! Men kanske bättre eftersom det varit så många fantastiska händelser
 
16. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?
Umgås med vänner och familj
 
17. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?
Oroa mig över saker som studieresultat och dylikt

18. Hur var din julafton?
Mysig! 
 
19. Blev du kär?
 Nope
 
20. Vilket program har varit det bästa på tv?
Har följt Grey's Anatomy och Vampire Diaries slaviskt som vanligt, men även upptäckt och fallit för The Originals och Orange is the New Black
 
21. Hatar du någon som du inte hatade förut?
Nej, hata är ett starkt ord som jag försöker undvika om människor
 
22. Vilken var den bästa boken du läst under året?
 Jag minns mycket väl böcker jag läste när jag bodde i Gbg, men har ingen aning om vilka som var hösten 2014 vs våren 2015. De som verkligen stod ut var i alla fall Gone Girl, If I Stay och The Fault In Our Stars
 
23. Vilken var din största musikaliska upptäckt? 
Diggar 19-åriga Hailee Steinfeld från Pitch Perfect 2, som gjorde denna fina covern av megahiten.
 
24. Önskade du dig något som du fick?
Jag fick typ allt jag önskade mig. Hade en kort önskelista i år
 
25. Önskade du dig något som du inte fick?
Inte vad jag kan komma på 
 
26. Vilken var årets bästa film?
Är ju troget Hunger Games-fan så får säga Mockingjay Part 2. Trainwreck var dock oerhört rolig!
 
27. Vad gjorde du på din födelsedag?
Åkte ut i Göteborgs skärgård för avslutningshelg med Sex Elegans.
 
28. Vilka var de bästa människorna som du träffade?
Har träffat flera riktiga pärlor i mitt amerikanska cheerleadinglag
 
29. Hur skulle du beskriva din klädstil?
Normal? Jeans&topp eller klänning&leggins oftast. Glider av förklarliga skäl runt en del i träningskläder också.
 
30. Vad fick dig att må bra?
Vänner, familj, cheerleading, mina danselever, konserter och intressant utbildning typ
 
31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Liam Hemsworth har denna platsen stadigt sedan ett par år tillbaka, men det klappade också lite extra när vi såg Taylor Lautner, hehe
 
32. Vem saknade du?
När jag varit i USA har det varit familj och vänner hemifrån 
 
33. Vilken var din bästa månad?
 I septemeber hade jag ganska nyligen kommit till USA och hittade på väldigt mycket
 
34. Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?
 Oroat mig mindre- fast det har inte varit alls så mycket som det kanske låter som
 
35. Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?
 Det kommer bli ganska likt detta fast omvänt- Los Angeles på våren, jobb i sommar och sedan plugg i Gbg och cheer i GCO igen i höst. Ingen VM-resa nästa år men förhoppningsvis blir det besök på andra platser i USA, som San Fransisco, Las Vegas och New York!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Ja önskar att dina framtidsplaner för 2016 kommer att bli som Du vill ha dem.

2016-01-02 @ 22:10:34
Postat av: Mamma

Minst sagt ett händelserikt år! :)

2016-01-04 @ 10:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0