Soon I'll be home

De senaste veckorna har det varit svårt att fokusera på annat än att jag snart är hemma.
Hemma i Sverige, i Falkenberg och med familj och vänner för första gången på fyra månader.
Tidigare har jag rest bort två veckor som längst, så det är minst sagt stor skillnad! 
Hur kommer det kännas att komma hem? Underbart? Tråkigt? Konstigt? 
Jag ser i alla fall fram emot det något helt oerhört mycket. Om 4 dygn har jag landat i Köpenhamn. Galet...

Mamma lyckades få mig att gråta av saknad igår. Hon tyckte jag inte skulle gå miste om att hon spelar julmusik och sjunger med för full hals, så hon spelade in och skickade det. Inte vackert för fem öre (tyvärr mamma) men ack så underbart och nostalgiskt! 

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Snart får du höra mig live! 🎤🎅🏻😆💖

2015-12-13 @ 11:31:45
Postat av: Mari-Anne

Ja, julmusiken spelas nog för full på Pelle Molins väg. Välkommen hem om några dagar. Kram.

2015-12-13 @ 22:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0