Tournament Weekend




Bilden bakifrån blev mer lyckad än den uppifrån luften. Men vi ska jobba på det!

Tydligen är det något av en tradition att Radisson Hotel anordnar Thanksgiving Classics Tournament för tjejernas basket. Vi gästades av lag från Georgia, BYO och Penn State. Självklart var vi på plats och hejade på våra ladies, även om halva laget var borta. Det var ju trots allt högtidshelg.

Även i övrigt spenderades helgen mycket med cheerfolk.
Efter vårt misslyckade försök till mitt-i-natten-shopping var tanken att vi skulle gett det ett nytt försök vid nio, men jag var helt utslagen och Lei vaknade inte förrän 12 så det misslyckades massivt haha. Lika bra för plånboken...
Efter fredagens match åkte jag, Lei, Kaelyn, Monica och Kassandra till In-N-Out för att köpa med oss burgare. Kvällen resulterade i att en del folk kom över till Lei och hade en chill hemmafest med drickspel och en hel del twerkande. Japp, twerkande är väldigt poppis här.
Vid fem-tiden trängdes många personer under filtar i soffan, så jag ansåg att det passade mig bättre att gå hem och sova i min egen säng. 

Även lördagskvällen slutade med lite lagkamrater och annat folk hos Lei. Festande, musik, snack och ytterligare twerkande. Innan året här är slut gissar jag att de kommer försöka lära mig. 

Värt att notera är att jag släppte på tyglarna lite och umgicks hela helgen med lagkamrater trots att jag har ett antal deadlines på gång. Duktigt? 

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0