2015-02-06

Äntligen fredag och jag har inte haft någon fredagskänsla...
Det hela förstördes ganska rejält när jag i onsdags kväll blev upplyst om att nästkommande dag var torsdag- inte fredag som jag var helt inställd på! 
Det halvt krossade mitt hjärta...

I alla fall, vi tog oss igenom sista teorilektionen för 1,5 månad och stannade kvar ett gäng efter lunch i en KTC-sal och övade inför den praktiska examinationen. Älskar att plugga i KTC-salar, för då är britsarna våra bänkar haha.

Jag och Josefine plågade oss igenom en timmes cardio på Fysiken (fredagsfys före fredagsmys?) som kändes riktigt skönt efteråt och under kvällen var det lagmys med Cougars.
Vi var hemma hos en av våra tränare, där det blev tacos, godis (cheerleaders på diet? Not likely!) och en massa hypande inför vårens tävlingar. Gah, vad taggad man är! 



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0