2015-02-22

Idag vaknade jag i såpass god tid att jag hann börja dagen med en kopp te framför Vampire Diaries innan barndansen. Tumme upp! 
Efter barndanspassen mötte jag upp Veronika och Ana som bakiskäkade på En Till, och så körde vi en snabbfika med girltalk hos V innan jag behövde ta tåget mot Göteborg.
Cheerleadingen gick jättebra och vi hade informationsmöte inför USA-resan. Man blir helt galet taggad av att diskutera vad man ska hitta på over there!!!

Standard. Detta är äntligen påväg att blekna- innan var det blåsvart.
Jag älskar doftljus men upptäckte att mina värmeljus började ta slut, så det var bara att hämta lagret hemma i Falkenberg.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0