Dagens guldkorn

1. På Sahlgrenska akademin går cirka 8000 studenter. Jag känner kanske 50 läkarstudenter och 15 sjuksköterskestudenter- alltså inte en jättestor andel.
Ändå praktiserar jag och en ssk-kompis samtidigt på samma sjukhus och samma avdelning! Dessutom sprang jag på en annan kompis som är läkarstudent idag. Vissa dagar passar den gamla klyschan att världen är liten.

2. Hittade faktiskt ett par billiga fynd i matbutiken. De som känner mig väl anser nog att dessa är väldigt "typiskt mig".

3. Ett långt, underbart och nyttigt samtal med en bästa vän.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Sicket härligt ljus, det kommer du väl inte att tända!

Svar: Nej, det kommer nog få förbli en prydnad :)
Hold your dreams

2015-02-20 @ 07:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0