Mitt-i-veckan-lyx

Ikväll tog jag, Sandra, Josefine, Sandra, Tyra och Linda en megatrevlig middag på Moon Thai Kitchen Avenyn.
Utöver att ha god thaimat så blev man nästan kär i själva stället- det var dekorerat från golv till tak med lampor, skynken, bambu, tavlor, snäckor och motiv i olika färger och mönster. Hur charmigt som helst och absolut den största thai-känslan jag fått på denna sidan av jordklotet! 

Det är alltid kul att hitta på något med tjejerna. Denna gången var bakgrunden att tre av dem fyllt år nyligen.
Dessutom har Tyra studieuppehåll nu, så det kändes extra kul att umgås allihop igen! 
Mer sånt här röstar jag för! 




PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Sååå mysigt! :)

2015-02-12 @ 14:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0