Sista veckan i skolan på ett tag

Japp, sista veckan i skolan innan terminens praktikperiod är såklart fullspäckad med olika prov och uppgifter.
Idag klarade jag den praktiska examinationen (yay), morgondagens uppgifter blev klara förra veckan och nu jobbar jag på en artikelgranskning som ska in på torsdag och är grund för det sista seminariumet på fredag. Phew! 
Snacka om att vi förtjänar klassfest på fredag, haha! 

Annars då?
Söndagen bestod sedervanligt av barndans x2 plus cheer och även gårdagen innehöll cheerträning, vilket innebär en öm kropp på denna tjej.
Halsen har börjar strejka så jag häller i mig kopp efter kopp med grönt te, citron, ingefära och houng i ett desperat försök att undvika att bli sjuk.
Och gårdagen var den varmaste februaridagen på 150 år- sinnes! 

En smidig liten sak som stått på min inköpslista länge innan jag väl pallrade mig till Åhléns. Så smidig! 

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Krya nu på Dej. Hoppas det halsonda ger med sig. KRAM!

2015-02-10 @ 22:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0