Surprise!

Idag visste Johanna att jag skulle komma ner till henne i Halmstad.
Vad hon inte hade någon aning om var att jag hade med mig Veronika och Alice, som plötsligt hoppade in i lägenheten i äkta "SURPRISE!"-anda.
Hon blev rejält överraskad och visst var tårarna nära- mission accomplished! 

Vi hade det mysigt i hennes lägenhet med en massa snack, te och gosande med hennes nya katt innan vi drog ner till stan.
Vi hamnade på Resturang Norre Port där det blev väldigt god mat och trevligt sällskap.
Sedan stack till tillbaka till Falkenberg och fortsatte muskvöllen i Veronikas soffa framför Step Up All In. Alla vet ju att lilla jag älskar dansfilmer och Step Up-serien sviker aldrig.

Ett riktigt trevligt litet minifirande av Halmstadbon som vi träffar på tok för lite.
Och oj vad jag älskar mina girls! 
(Och Alex såklart! Han joinade efter jobbet vid midnatt)








Ett - nyktert - däckat födelsedagsbarn vid ett-tiden. Standard Johanna...

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Roligt med sådana överraskningar. Blev det en lite tur med Adde vid ratten också? Ha sa att han skulle ev. hämta vid tåget. Vi fick ju besök av honom och Sebbe i går eftermiddag. Riktigt mysigt liksom det var när Du kom och överraskade oss.

Svar: Tanken var att han skulle hämtat mig på stationen men det behövdes aldrig. Jag får åka med honom någon annan gång.
Vad roligt att de åkte till Ätran!
Hold your dreams

2015-02-08 @ 15:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0