Vi drar till fjällen

Idag var jag framme i Branäs strax efter tolv och fick krama om min nyblivna 20-åring till syster.

Vi gick bort till lägenheten vi hyrt över helgen och träffade de andra.
Andreas låg där med ett omlindat knä i högläge. Hans opererade knä hade vridits till i backen och han hade fått ta en tur med skoter till sjukstugan. Precis det är anledningen till att jag inte tänker ställa mig på skidor två veckor innan tävling- oavsett hur otroligt åksugen jag blir av att se de vita backarna! 

Vi åt hemmalagad pizza till lunch och körde hederlig catch-up. Jag, mamma, och morfar blev guidade runt i byn av Evelina och presenterade för flera av hennes kollegor/vänner.
Vi kom tillbaka precis i tid för att se Sverige bli förbispurtade av norskarna i slutet av stafetten...

På kvällen hade vi bokat bord på en mysig resturang. Maten var supergod och det uppträdde en ung trollkarl som faktiskt var riktigt skicklig.

Sedan återvände vi till lägenheten för efterrätt och Let's Dance.
En mysig första (halv)dag i fjällen! 

Skönaste reseoutfitten.


Kikärtsbiffar, rotfrukter, tzatziki och tomatröra- så gott! 



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0