Long time, no see

Hello på er, tappra läsare! 

Jag har varit iväg med familjen uppe i Bohuslän de senaste fem dagarna. Vi hälsade på Evelina som sommarjobbar på SportShopen i Grebbestad och såg oss även omkring på flera vackra ställen i länet.
Det kommer en hög med bilder inom de närmsta dagarna, dvs när jag hunnit samla ihop bilder från diverse olika mobiler och kameror.

Igår kväll skörde jag den första lilla omgången av hemmaodlade jordgubbar. Plantorna är 8 år gamla så numera blommar de inte så mycket, men några söta små röda bär blir det allt.
Kvällen bjöd också på ett spontant och superhärligt kvällsdopp med Alice och Veronika innan jag var tvungen att krypa till kojs. Denna veckan jobbar jag nämligen 6-15 och behöver släpa mig upp ur sängen redan klockan fem. Yay...
Men det är bra skönt att sluta så tidigt! 






PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Ser framemot att få se alla bilder från Bohuslän.

2015-07-07 @ 22:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0