Sjukstuga

Japp, från och med tisdag morgon till fredag blev det sjukstuga här hemma för min del. S-e-g-t ! 
Matt och kraftlös med uttråkan och sällskapssjuka i topp.
Tisdagens flytt hem från Göteborg hade varit oerhört svår att omplanera, så jag, mamma och pappa genomförde den ändå. Fy fasen, det var fruktansvärt jobbigt, men nu är det skönt att den biten är helt avklarad! 
Resten av veckan blev det att växla mellan att sova, titta på Desperate Housewives och packa upp.
Man kan ju lugnt säga att det ska bli skönt att hitta på saker igen! 



Mamma och pappa tycker jag har väldigt mycket saker. Jag tycker jag har normalmycket, hehe.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Tänk så olika man kan tycka. Det är ju alltid mycket när man skall plocka ner allting och flytta. Nu har Ni i alla fall fixat detta trots att Du inte mådde så bra.

2015-07-19 @ 22:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0