Svala sommarkvällar

Efter att jag fräschat upp mig efter jobbet idag så åkte jag, Alice och Veronika till Stantons och åt. Planen var senare att parkera sig i en solstol på torget och kolla på årets utomhusbio Lejonkungen- men det var helt smockfullt! 
Vi kom dit en timme innan filmens start och det fanns inte en lucka på hela torget kvar! 
Istället åkte vi till Joanna, som hade kompisar från Karlstad på besök. Det dracks rosé, åt jordgubbar och snackade en himla massa kul öppenhjärtigt tjejsnack. 
Det blev en riktigt härlig kväll och det är synd att man jobbar imorgon och behövde trampa hemåt strax efter elva, annars hade jag gärna suttit kvar där om på småtimmarna.

Härlig kombo!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0