Fbg Student 2015

I fredags var det dags för avgångseleverna på Falkenbergs Gymnasieskola och Drottning Blanka att ta studenten.
Jag jobbade till fyra så jag missade tyvärr utspringet och kortegen, men sedan var det full fart hem och göra sig iordning.
Först åkte jag och Evelina en sväng till vårt kusinbarn Lina där en del släkt befann sig. Det blev en ganska kort men trevlig visit eftersom vi (framför allt Evelina) hade andra mottagningar att gå på.
Jag spenderade resten av kvällen hos vår barndomsvän Oscar som bor två hus bort. Jag och hans storebror Daniel är jämngamla och satt i princip ihop hela vår uppväxt, haha. Våra familjer har alltid umgåtts mycket och åkt på en del resor ihop, så det var självklart att vi allihopa skulle vara där och fira Oscar. 
Det var en trevlig mottagning med god mat, tårta och en poängpromenad om kvällens huvudperson. Det var en hel del jämngamla till mig på plats som jag knappt sett sedan vår student, så det var kul att umgås lite med dom igen! 

Nu får vi önska Lina, Oscar och alla andra studenter ett stort lycka till i framtiden! 


Klassiska testa-flera-outfits-och-skicka-bilder-för-smakråd haha.




PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0