Orust

Efter tryouten i Berghalla i lördags drog jag mig in till centrum och fixade ett par ärenden innan jag satte mig på buss 841 uppåt Bohuslän. Jag skulle nämligen hälsa på hemma hos Kristin på Orust. Det var jätteroligt att se vart hon kommer ifrån, träffa hennes familj och bara umgås! 
Vi gick runt lite på ön, åt gott, köra gymnastik i trädgården och pratade en himla massa medan vi åt fruktsallad. Kristin gick nyligen massageutbildningen och jag ställde mer än gärna upp som övningsobjekt hehe. På söndagsförmiddagen blev det en riktigt god och trevlig långfrukost med hennes föräldrar ute på altanen och vid kvart i två hoppade jag på bussen söderut igen.
Det är väldigt roligt att se vart ens kompisar i Göteborg egentligen har för hemmaplan och att se delar av Sverige som man inte tidigare besökt!
Plus att det såklart är supertrevligt att träffa Göteborgskompisarna även på sommaren! 





PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Fina bilder efter en fin helg för Dej.

2015-06-17 @ 22:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0