Packar mig successivt hemåt

Påväg hem från Orust stannade jag till i Göteborg för att fylla två stora väskor med kläder. I hopp om en bra vår och försommar hade jag ju tagit upp jättemycket vår- och sommarkläder som jag knappt alls använt...
Tanken var egentligen att även kolla på Pride med Victoria och Malin, men när jag tog veckans första och enda sovmorgon blev dessvärre hela dagen förskjuten så jag missade det. Trist, men sånt händer ibland. Jag och Kristin hade suttit uppe till två och jag behövde verkligen en morgon utan att väckas av väckarklockan.

Jag kom hem till Falkenberg vid halv åtta och mindre än ett dygn senare bar det av till Göteborg igen- denna gång för röntgen och läkarbesök. Röntgen visade inte på några skelettskador så läkaren tror att min smärta beror på en felbelastning på uppvisningen i december som aldrig fått chans att läka. Därför är det vila och rehab som gäller och så hoppas jag så himla innerligt att handlederna repar sig tills augusti! 
Eftersom jag ändå besvärat mig med att åka upp till Mölndal passade jag på att fixa ärenden i Göteborg, träffa en kompis och hämta hem ännu mer saker från lägenheten. Nu får vi se när jag ser mitt kära Göteborg igen.


Packningen dag ett, hehe.
Fick komplimanger av tågkonduktören för min fina blomma, som numera får pryda mitt sovrumsfönster i Fbg.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Ja den blommar förstår jag fick beröm. Jättefin var den. Kram.

2015-06-17 @ 22:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0