"Sista" kvällen i Göteborg

Nja, lördagskvällen var väl kanske inte riktigt min sista i Gbg, men den sista innan flytten hem till Falkenberg- så den hade en sådan känsla över sig.

Vi hade sedan länge planerat spelkväll hos Oscar och såg mycket fram emot denna sista sammandrabbning, men dessvärre blev planerna ändrade pga folk blev sjuka eller fick andra förhinder... Så . Himla . Tråkigt !
Det är alltid tråkigt när saker blir inställda men shit happens. Det som sved extra nu var just att det var "sista kvällen med gänget". Efter att ha spenderat sommaren i helt olika städer återvänder nämligen varken jag eller Fredrik till Göteborg och GU i höst.

Jaja, nu blev det tyvärr såhär, men jag och Kristin lyckades göra det bästa av situationen! 
Vi smsade runt men folk var för trötta/sjuka/upptagna för att orka dra igång någonting, men vi två är inte så pjåkigt sällskap heller! 
Vi hängde lite hos mig och åkte sedan longboard en liten stund med Oscar innan han behövde gå in till sig och kurera igen. Då köpte vi med oss jordgubbar, gick upp till Masthuggskyrkan (med sin fantastiska utsikt) och satt där och snackade medan solen långsamt gick ner. 
En riktig guldstund! 

Svenska jordgubbar. Oh my, vad gott!

Sånt hör gör ju sig tyvärr sällan rättvisa på bild. Ni får tro på mitt ord när jag säger att det var oerhört fint.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Fina vyer. Så goda jordgubbarna ser ut. Hoppas man får tag i till midsommar, det hör ju liksom till, likaså nypotatis och matjes-sill.

2015-06-08 @ 22:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0