Back to school

Bortsett från ett par möten så har jag inte varit i skolan sedan den 13e februari, så det kändes konstigt att hoppa på buss 52 i riktning mot Linnéplatsen istället för ner mot Korsvägen.

Jag hade fem helt otroliga praktikveckor på Östra! 
Handledarna var amazing, alla fysioterapeuter/sjukgymnaster behandlade en som "en i gänget" från dag 1 och jag har träffat en massa intressanta och minnesvärda patienter.
Så det är personerna som jag kommer sakna mest.
Samtidigt som jag verkligen saknat min klass och ser mycket fram emot att återförenas med dem.

Jag lärde mig oerhört mycket på Strokeenheten men började känna mig "färdig" med den avdelningen. Nu är jag taggad på att få nya områden att sätta tänderna i! 
Men vem vet, kanske återvänder jag till en strokeavdelning i framtiden? Det är absolut en möjlighet.

Hejdå blå scrubs (aka pyjamas) och Hej vanliga kläder igen.
Den jag inte glömmer i första taget.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Jobbiga avsked med goa patienter.

2015-03-26 @ 10:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0