Fredagsmys i dubbel bemärkelse

Idag slutade vi skolan redan klockan elva, så jag, Josefine och Victoria åkte hem till Malin för att ordna våffellunch.
Våffeldagen var ju i onsdags men då hade vissa examinationsredovisningar så vi fick vänta tills allt sånt var klart idag.
Det var väldigt mysigt och välbehövt eftersom vi inte setts under dessa 5 praktikveckor. Så mycket att prata om!


Tiden sprang såklart iväg så plötsligt fick jag väldigt bråttom om jag skulle hinna hem till Falkenberg till kvällsmat.
Jag kom hit vid halv sju och kunde gå till dukat bord med tända ljus och supergod mat- hur lyxigt som helst!
Mamma testade crepes med olika fyllning och de var en riktig hit! 
Sedan ville pappa (såklart) kolla på fotbollen men det intresserade inte mig och mamma särskilt mycket så vi tog en annan tv och såg på Let's Dance istället. Härligaste Jonas Hallberg åkte ut- vilket dansmässigt var helt rätt men underhållningsmässigt en stor förlust. Mer av faboulus Jonas åt svenska folket, haha! 


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0