TGIF like selldom before

Starten på min helg var helt galet amazing!! 

När jag kom hem från Östra slängde jag ihop en liten blixtkaka igen så mamma och Evelina fick en nybakad överraskning när de kom hem till mig.

Efter lite catch up begav vi oss ner till Moon Thai Kitchen på Avenyn. Åh, jag älskar verkligen både maten och hela stämningen på den resturangen! 

Kvällens stora happening var min favoritjulklapp- musikalen Flashdance på Gothia Towers! 
Det bästa med den julklappen var att det var en total överraskning och att mamma hade förstått hur himla gärna jag ville se den. Hon hade till och med fixat biljetter innan jag fick reda på att den skulle komma till Göteborg, så när jag började prata om den försökte hon diskret få mig på andra tankar haha!
Den var helt freaking amazing! Oh my, vilka shownummer!! 
Favoriten Jennie Widegren från Bounce (som jag dansade för sommaren 2012) har gjort ett fantastiskt jobb som koreograf! 

En riktigt underbar kväll med bästa mamma och syster! Lots of love! 
















PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, det blev en helt ljuvlig eftermiddag/ kväll! 👍😃💞🍴💃🎤

2015-03-21 @ 13:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0