Maxad dag

Jag har en tendens att antingen inte göra något vettigt på hela dagen eller fylla minsta lilla minut med saker.
Idag var ett exempel på den sistnämnda.

• Efter praktiken stack jag och handlade. • Direkt när jag kom hem slängde jag i röd färg i håret. 
• Medan den verkade satt jag och skrev på en examinationsuppgift.
• Fick skölja ur färgen i rekordfart för att vara på Villan innan klockan sex, där jag var med på mitt första rådsammanträde med representanter från alla utbildningsråd på Sahlgrenska Akademin.
• Direkt vidare till Fysiken för att jobba lite på flåset
• Lite solarietid kan man passa på att unna sig såhär innan tävling.
• En promenad hem med Kristin som (som vanligt) slutade med att vi stannade utanför henne och snackade i en timme.

Så vid kvart över tio var jag hemma igen för att käka och duscha. Nu kollar jag på One Tree Hill och ligger på spikmattan, men är fortfarande helt uppe i varv...


PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Det är alldeles för få timmar per dygn för att Du skall hinna med allt och lite till. Stressa inte för mycket bara. Kram.

Svar: Jag har alltid påstått att jag skulle behöva 10 dagar på en vecka ;)
Hold your dreams

2015-03-05 @ 13:09:17
Postat av: Mari-Anne

Kan först detta men Du får gilla verkligheten och göra det bästa av den.

2015-03-06 @ 09:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0